Železnice Srbije danas će u Novom Sadu pustiti u redovan putnički saobraćaj novi dizel-motorni voz ruske proizvodnje, na pruzi Novi Sad-Odžaci-Sombor-Subotica.
Bas lepo sto su uveli novi voz na toj relaciji, ali problem nije u starosti voza vec u tome da iz Odzaka koji su samo 50 kilometara od Novog Sada ima samo 2 polaska dnevno za Novi Sad, poslednji voz ide u 11:45.
Nasuprot jeftinom vozu autobuski prevoznici koriste ovakvu situaciju pa je autobuska karta Odzaci-Novi Sad, verovali ili ne vise od 900 dinara.
Pored njih postoje i razni tasisti koji voze za 500-700 dinara.
Nista od ovoga ne moze da se poredi sa cenom voza koji je samo 226 dinara, ali dzabe mala cena i klimatizovan voz kad ima samo dva polaska. Treba otici na posao ujutru i vratiti se poslepodne, sto je sa ovakvim redom voznje nemoguce.
Nadam se da ce uvesti jos dva polaska koja su do skoro postojala, i dalje stoje na redu voznje, jedino sto pored njih stoji zvezdica sa naznakom ''obustavljeno do doljnjeg''.
Znaci uvedite jos dva polaska pa makar bile i makose ili oni raspali sinobusi.
Eh, kad bi mogli da nabave nesto slicno i za relaciju BG NS...:) Pa nek i poskupe! A kad uhvate da se svrlja, cepa, prosipa, pljuckaju semenke, odmah napolje i novacana kazna!
citam ovo i nemogu da verujem ko u doba TIta hvalimo se sa nekim vozovima ma teska sramota za sve nas da u ovo doba mi dobijamo nove lokomotive i vagone.
Znaci nabavka ovakvih vozova je savrseno isplativ posao! jelll. Pa sta onda mlatite gloginje. Nabavljajte vozove i da se vozimo. Nikad ne bi seo u bus pored ovakve masine.
Verovatno je tačno da je broj putnika koji se prevoze železnicom veći, ali mislim da je razlog tome razlika u ceni izmedju železnice i autoprevoznika. Karta za putnički voz na relaciji BG-NS je 288.00 din, za brzi 388,00 a za Inter-City 430,00 din, a bus na istoj relaciji je oko 700-800 din. u zavisnosti od prevoznika i cene stanične usluge.
Vozio sam se pre neki dan ovim vozom na relaciji Sombor - Subotica.
Klimatizovano, cisto, tiho, puno mesta, moderno, i povrh svega, brzo.
Voz je u potpunosti ispostovao red voznje.
Nadam se da ce ga odrzavati.
Ovi zluradi komentari...pa procitajte malo, i provozajte se nekad vozom, jer...
Nisu ovi iz Zeleznica toliko blesavi, na tim relacijama u ovoj vesti i nema elektrifikacije.
Osim toga ovo su takodje vozovi koji se korsite i u Nemackoj, nisu tamo samo ICEovi.
@Jaaa
"Jel toliko tesko da ga preprave u elektricni..?"
Па није, само треба да изваде цео дизел мотор који је најскупљи део воза и ставе у њега електрични који је исто тако најскупљи део воза...
Е свашта ћу чути.
U pitanju je garnitura voza koja sadrzi 2 "lokomotive" (prostor za masinovodju na oba kraja kompozicije) kao i vagone izmedju - najvise lici na stare plave elektromotorne vozove koji se jos uvek mogu videti na nasim prugama. Ili na nove spanske tramvaje u beogradu ako ste imali prilike da ih vidite.
Dakle u pitanju je citava kompozicija voza.
Ovo je odlicna vest, doduse voleo bih da je vise nasih pruga elektrifikovano i da su u boljem stanju, pa da se vozimo elektromotornim vozovima, ali bice valjda i to (jednog lepog dana...)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ruski voz na pruzi Novi Sad-Subotica
Novi Sad
•24.07.2013.
•04:57 > 07:26
Komentari 21
Nasuprot jeftinom vozu autobuski prevoznici koriste ovakvu situaciju pa je autobuska karta Odzaci-Novi Sad, verovali ili ne vise od 900 dinara.
Pored njih postoje i razni tasisti koji voze za 500-700 dinara.
Nista od ovoga ne moze da se poredi sa cenom voza koji je samo 226 dinara, ali dzabe mala cena i klimatizovan voz kad ima samo dva polaska. Treba otici na posao ujutru i vratiti se poslepodne, sto je sa ovakvim redom voznje nemoguce.
Nadam se da ce uvesti jos dva polaska koja su do skoro postojala, i dalje stoje na redu voznje, jedino sto pored njih stoji zvezdica sa naznakom ''obustavljeno do doljnjeg''.
Znaci uvedite jos dva polaska pa makar bile i makose ili oni raspali sinobusi.
Aleksa
Da, u užoj Srbiji. Tačnije, u Batočini i Subotici. :)
Apache
Ivo
Znaci nabavka ovakvih vozova je savrseno isplativ posao! jelll. Pa sta onda mlatite gloginje. Nabavljajte vozove i da se vozimo. Nikad ne bi seo u bus pored ovakve masine.
NS
To je ceo voz, ne samo lokomotiva.:)
@ZoranNS
Da, takav je kamenovan. Videcemo sta ce prevoznici i taksisti ovde da urade.
Vlad
Klimatizovano, cisto, tiho, puno mesta, moderno, i povrh svega, brzo.
Voz je u potpunosti ispostovao red voznje.
Nadam se da ce ga odrzavati.
Ovi zluradi komentari...pa procitajte malo, i provozajte se nekad vozom, jer...
Nisu ovi iz Zeleznica toliko blesavi, na tim relacijama u ovoj vesti i nema elektrifikacije.
Osim toga ovo su takodje vozovi koji se korsite i u Nemackoj, nisu tamo samo ICEovi.
"Jel toliko tesko da ga preprave u elektricni..?"
Па није, само треба да изваде цео дизел мотор који је најскупљи део воза и ставе у њега електрични који је исто тако најскупљи део воза...
Е свашта ћу чути.
-
zar zbog turista ne treba da bude na cirilici?
NP
Dakle u pitanju je citava kompozicija voza.
Ovo je odlicna vest, doduse voleo bih da je vise nasih pruga elektrifikovano i da su u boljem stanju, pa da se vozimo elektromotornim vozovima, ali bice valjda i to (jednog lepog dana...)
ZoranNS
Charly PK
jaaa
Y
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H